reklama

Čo nás čaká v správach

Ako každý deň, aj dnes som sa vybral na prieskum informácií, čo mi pripravili médiá. Väčšinou surfujem na stránkach, ktoré sú najpopulárnejšie medzi ľuďmi. Čo ma však zaujalo, je to, čo sa objavuje na titulných stránkach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Mám vo zvyku pozrieť, v akom stave sú internetové stránky našich tlačových agentúr. Sú to štátne organizácie, platíme ich z daní, tak ich navštevujem. Myslím, že informácie sa tam aktualizujú a nie je tam bulvár. Je tam to, čo človek potrebuje, aby vedel, v akom stave sa veci naozaj nachádzajú, čo sa deje, čo je potrebné vedieť. Správy zo športu, zo Slovenska a sveta, ale aj ekonomiky.Okrem toho sa tam nachádzajú aj rôzne štatistiky, ale aj audio a video nahrávky, ktoré potom preberajú rôzne, ale podľa mňa najviac rozhlasové stanice.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na najnavštevovanejšiu žilinskú internetovú stánku tiež občas zájdem. Oproti minulému obdobiu sa tam udiali pozitívne zmeny. Na titulku sa dostávajú články, ktoré obsahujú aj nejaké posolstvo v sebe. Iste všetko je rozčlenené, ale bulvár je až niekde dole a nesvieti do očí. Často sa vedú diskusie na tému dňa, ale komentovať sa dá všetko. Ako prvá ponuka sa javí domáce spravodajstvo, potom zahraničné, krimisprávy, ktoré tiež čítam s obľubou, lebo ma upozorňujú na ľudí, ktorí by mohli byť jednak nebezpeční a jednak si neplnia svoje občianske povinnosti ako nastúpenie do výkonu väzby za nejaký trest. Po týchto veciach prichádza uvoľnenie pod titulkom Koktejl, kde sa dozvieme, akos a správajú naše "celebrity", čo si kto myslí a také hlúposti, ktoré nikto nepotrebuje k životu, ale poukazujú niekedy na ľudskú hlúposť a naivitu. Avšak hneď pod touto zlažkou sa nachádzajú informácie veľmi dôležité - ekonomika. Nuž akos a vyvíja hospodárstvo našej krajiny, EÚ a sveta, poprípade mikroregiónov, čo má pre mňa tiež zaujímavý charakter.Ako hlavné pozitívum sa mne javí skutočnosť kultúry, kde sa dozviem o kultúrnych podujatiach, skutočných osobnostiach. A samozrejme šport, bez ktorého sa mi chlapi nezaobídeme.Šport sa mi nechce podrobne rozoberať, o tom budú celé články, tak niekedy eše navštívte túto stránku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 No, nechcem byť moc kritický, ale to, čo ponúka Zoznam na titulke, sú väčšinou primitívčiny najhrubšieho zrna. Neviem, ako Vás, ale mňa naozaj netrápi, kto s kým chodí, kto s kým kedy spal, aký je v posteli nejaký herec, že sa nejaká speváčka nadrogovala alebo že sa niekto na nejakom večierku opil. Asi jediným pozitívom tam vidím šport. Však to ostatné sa nedá číta. to sú blbosti napísané štýlom, aby sme to čítali a oblbujú nás starosťami ľudí, ktorí sú akurát na večierkoch tzv. VIP. Čo už, ľudia majú radi bulvár, tak ho dostanú.

Pravda, ... Popravde, tam nechodím, lebo pošramotená minulosť má miesto v mojom názore.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo sa týka nášho patróna, teda Sme.sk, tak tiež má rubriky Domov, Zahraničie, Ekonomika, Šport, ale aj ďalšie rubriky, ako napríklad Auto, Počítače, ženy určite ocenia Ženy a tak ďalej. Spravodajstvo je tu dosť objektívne, síce už som zhliadol pár článkov, o ktorých som vedel viac ako uverejnilo Sme. A nielen to, ale aj trochu iná bola skutočná pravda, ako bola podaná. Ale to nejdem riešiť, lebo by som sa nedopracoval k tomu, k čomu chcem. Sme sa mi páči, to je fakt. Veľmi často síce iba čítam šport a info o autách, aledajú sa nájsť odkazy na veľmi široký okruh záujmov.

Toto je môj osobný názor. Nikomu neberiem to, čo si myslí. Človek má predsa slobodnú vôľu, tak prečo ju nevyužiť?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver by som poprial Vám, milí čitatelia, ktorí ste sa prečítali až tu, chcem popriať pekný deň a veľa úspechov v nasledujúcich dňoch.

Ján Volek

Ján Volek

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som jeden z mnohých, ale originál. Narodil som sa v roku 1990, tak rok 89 som nezažil, ale nevadí. Žijem tu a teraz a preto som, aký som. Mladý, svojrázny, verím, že jediný. Nechcem byť kópiou niekoho, mám vlastný názor a rád sa s ním podelím. Zoznam autorových rubrík:  ŠportSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu